måndag 6 augusti 2012

Nystart

Oj tre månader sedan senaste inlägget. Efter fläktstrulet kom jag visst av mig.

Hur som helst, det har blivit en hel del hojåkning denna sommar. Efter att fläkten bytts på AVA MC har det inte varit något större fel på hojen (förutom Xenon extraljuset som inte funkar). Bl.a har det blivt en del åkning i Katrineholmstrakten men framför allt under en vecka på Gotland. Det blev närmare 100 mil på Gotland för mig och grabben (Gabriel). Bl.a körde vi SMC knix-bana en eftermiddag:


Gabriel fick beröm och jag fick svart-flagg (är fortfarande inte helt klar över vad jag gjorde för fel...)
Vi besökte också Gotland Ring och den coola dinern i Kappelshamn (rekommenderas!).



Häromkvällen tog jag och Dag (med sin KTM 690) en trevlig runda till Gnesta där vi skiljdes åt. Jag har försökt dra in rutten som jag minns den på Google maps:
Gnesta turen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar